EH...Macam Ni Pun Ada Kah!!!!Pembangkang Di Penang "Gelabah" Giler

Kecewa diperalat pembangkang.....kecewa yer..biasalah terkena dalam hal politik,Lain kali undilah lagi pembangkang...membuat perubahan katakan...ingat main tukar baju ker main tukar tukar...tak best buang saja....fikir fikir dulu...
BALIK PULAU 2 Julai - Tiga warga emas mendakwa diperalatkan oleh pembangkang untuk meramaikan program lawatan Ketua Menteri, Lim Guan Eng ke Teluk Bahang di sini pada Sabtu lalu.
Ketiga-tiga wanita itu yang kesal kerana dipermain-mainkan sedemikian berkata, seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) menyatakan mereka akan menerima sumbangan berupa wang tunai daripada kerajaan DAP Pulau Pinang jika hadir.Mangsa, Norma Yusof, 63, berkata, dia kecewa kerana pemimpin pembangkang tersebut sanggup menipu penduduk kampung semata-mata mahu menunjukkan rakyat menyokong kerajaan DAP Pulau Pinang."Saya pergi majlis terbabit tetapi nama saya tidak dipanggil untuk menerima bantuan. Apabila saya pergi berjumpa dengan pemimpin PKR yang datang berjumpa saya Rabu lepas, dia cuba mengelak daripada menjawab pertanyaan saya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana