Ehh..Elehhhh Khalid Samad Bersuara Pulak Pada Dr Hasan Ali

Inilah dikatakan cakap tak serupa bikin....Kenapa tidak datang masa Dr Hasan Ali menunggu tu?Datanglah....Cakap atas kertas tiada gunanya.Ini kata kata Khalid Samad pada Dr Hasan Ali...
Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor, Khalid Abdul Samad menyifatkan Pengerusi NGO Melayu Jalur Tiga (JATI), Datuk Hassan Ali sebagai pengecut kerana enggan berdebat dengannya.
Khalid juga membidas Hasan yang menyifatkannya tidak layak untuk berdebat dengan bekas Pesuruhjaya PAS Selangor itu."Kalau saya ini tak layak untuk berdebat dengan dia, dan kalau martabat dia tinggi sangat kenapa dia asyik sebut nama saya merata (dalam sesi ceramah).
"Saya telah menunggu dia untuk berdebat supaya dia boleh buktikan depan saya apa hujah-hujah dia bahawa saya parasit pada PAS, tapi dia kata saya tidak layak sedangkan dia jaja nama saya seluruh negara."Inilah masyarakat boleh menilai bahawa inilah alasan seorang yang takut untuk berdepan dengan orang yang dia asyik sebut dan tuduh hampir tiap-tiap ceramahnya.
 

Comments

Aliffnajmi said…
Khalid ni ckp je degar2, sbnrnya penakut tu.
Rasanya elok Hasan Ali sahut je cabaran khalid gereja ni. Klu boleh biar Sinar yg anjurkan. Live dlm tv. Pastu buat kt Dewan Meru, sebagai sindiran pd Rani yg enggan dtg tempoh hari.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana