BN bidas kerajaan negeri...Habis Tu Memang Benggong Pun...Tiba Tiba saja Mahu Ambil "SYABAS"

Barisan Nasional (BN) hari ini membidas sikap tidak bertanggungjawab kerajaan Selangor yang diterajui Parti Keadilan Rakyat (PKR) kerana mahu mengambil alih pengurusan Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn. Bhd. (Syabas).

Koordinator BN Selangor, Datuk Seri Ir. Mohd. Zin Mohamed berkata, seharusnya dalam keadaan sekarang kerajaan Selangor menerima hakikat bahawa negeri tersebut kini berdepan masalah air yang semakin kritikal.
Katanya, ia telah diakui oleh Syabas sendiri serta beberapa pihak lain."Apa yang mereka hendak pertikaikan lagi? Ini bukannya masa untuk mencuba nasib atau bermain politik. Isu air melibatkan kesejahteraan rakyat.
KERAJAAN PAKATAN RAKYAT SUDAH DALAM KEADAAN TERDESAK SEHINGGA SANGGUP MAHU AMBIL ALIH SYABAS...APA NIAT SEBENARNYA MAHUKAN "SYABAS"INILAH CARA PAKATAN RAKYAT DI BAWAH PERTADBIRAN PKR YANG RAKUS MAHUKAN ISU INI SEBAGAI POLITIK KOTORNYA.
Ikut sesuka hatinya untuk membuat sesuatu perkara untuk jadikan isu "SYABAS" senjata politik sempit mereka ini.Dalam ceramahnya akan katakan kepada kerajaan Persekutuan zalim atau menindas terhadap kerajaan Selangor lah.Sedangkan PKR main politik untuk kelirukan minda Rakyat supaya rakyat selangor membenci kerajaan Persekutuan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana