Bekas Ketua Ulama PAS Pusat Pun Pelik Dengan PAS Hari Ini...Ingat Putrajaya Putrajaya

Ketua Dewan Ulama Pas Kelantan, Datuk Mohamed Daud kesal dengan sikap kebanyakan pimpinan dan ahli Pas yang ghairah untuk ke Putrajaya sedangkan agenda dakwah sebenar dalam masyarakat seperti dipinggirkan.
Beliau yang juga bekas Ketua Dewan Ulama Pas Pusat berkata, orang Pas sepatutnya memenuhi masjid dan mengadakan lebih banyak program dakwah serta pendidikan, bukannya merancang untuk merampas kekuasaan negara semata-mata.
Beliau berkata, lebih banyak masjid kini termasuk di Kelantan semakin suram tanpa agenda tarbiah sedangkan dalam sejarah Nabi Muhammad SAW telah meletakkan masjid sebagai pusat penting untuk menyuburkan agama.
"Kita sepatutnya menghidupkan masjid terlebih dahulu, kuasai masjid sebelum kita ghairah mahu berkuasa di Putrajaya.
INILAH DIKATAKAN PERJUANGAN PAS SUDAH LARI DARI ASALNYA.OLEH KERANA HENDAK BERKUASA BOLEH LUPA ASAL USULNYA.ALLAH BARU MENGUJI HANYA BARU KEMENANGAN SEDIKIT SAJA TU....NAMPAK SUDAH ANGKUH DAN BONGKAH PEMIMPIN PAS SUDAH MERASAKAN KE PUTRAJAYA.APA TIDAKNYA SETIAP CERAMAHNYA BANNNER MESTI ADA TERTULIS KE PUTRAJAYA....

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana