Ada Segelintir Penduduk "BODOH DAN TAKSUB PEMBANGKANG" Menolak Klinik 1 Malaysia

Apalah bodoh sangat kepala Hotak fikiran pembangkang ini....Apa salahnya membina klinik 1 Malaysia untuk kebaikan bersama sama untuk kawasannya?Inilah dikatakan Terlalu Cerdik Sangat Susah Nak Di ajar Ni...Ada akal tak nak guna...BODOH MANUSIA SEPERTI INI.Nak berpolitik janganlah sampai ketahap melampau ....Apa tidak cadangan untuk membina Klinik 1 Malaysia di kampungnya dibantah...

KUALA LUMPUR 3 Julai - Persatuan Penduduk Kampung Sungai Penchala (PPKSP) melahirkan rasa tidak puas hati dengan tindakan beberapa individu yang didakwa sengaja menolak operasi Klinik 1Malaysia di kampung itu meskipun telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan.
Mereka mendakwa, bantahan individu berkenaan lebih bersifat peribadi bukannya mewakili suara keseluruhan penduduk.Timbalan Pengerusi PPKSP, Shohaimy Saad berkata, alasan individu itu bahawa penduduk di kampung itu tidak mahukan Klinik 1Malaysia dibuka di situ adalah tidak benar sama sekali.

Menurutnya, sejak sekian lama kampung yang didiami kira-kira 12,000 penduduk itu amat memerlukan sebuah klinik kerana kemudahan itu masih belum ada di situ.

Comments

QalamQabut said…
Aku cadangkan puaka pembangkang bukan setakat tolak tetapi boikot semua program yang ada di bawah 1Malaysia.
Jangan terima BR1M, KR1M, TR1Ma, 1MDB dan macam2 lagi. Dah puaka pembangkang takmau terima 1Malaysia sebagai slogan perpaduan untuk Malaysia, biarlah 1Malaysia menjadi slogan untuk rakyat yang menyokong Najib saja. So tak payahlah nak busukkan lagi perut yang dah busuk itu dengan manfaat yang boleh didapati di bawah program 1Malaysia kepunyaan Najib.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana