Siasat akaun RM3 bilion...Mana Dapat Wang Sebanyak Ini ANWAR?Siapa Korupsi Sebenarnya....

jikalau ANWAR menuduh UMNO dan BN sekarang sudah terkena diatas hidungnya sendiri.Kenapa tidak keluarkan kenyataan atau menafikannya,Kalau betul ANWAR tidak memiliki itu semua,Kenapa tidak saman balik pada bekas Penolong Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)Datuk Abdul Murad Khalid.ANWAR hanya diam seribu bahasa?Cakap banyak tak guna lah ANWAR,Kau sendiri yang membalun duit rakyat yang sebenarnya.Inilah perangai yang sebenarnya PAKATAN RAKYAT MEreka sendiri yang lakukan...dituduh orang lain yang membuatnya.Tarak guna punya orang.Anwar mempunyai tanggungjawab besar dalam menjawab hal akuan berkanun tersebut kerana segala akaun itu secara logik diperoleh sewaktu beliau menjadi Menteri Kewangan pada akhir 1990-an.“Namun, setelah berhari-hari perkara itu dibangkitkan, Anwar tidak pula menjawabnya sama ada di Twitter atau Facebook sedangkan kita tahu beliau aktif di laman sosial,"INILAH CAKAP TAK SERUPA BIKIN NAMANYA...BILA TERKENA MUKA NYA SENDIRI...DIAM BODOH PUNYA ORANG.

Comments

Berasaskan Ketuanan Melayu definasi Anuwar, dia merompak habis habisan perbendaharaan Malaysia. Dah, ketuanan orang Melayu. Raja sebagai Tuan Melayu di sanggah.

Sekarang dia dengan Ketuanan Rakyat pula di pihak PR. Ini lagi skala besar. Semua rakyat boss.

Bayangkan bila Malaysia dah jadi Republik. Sudah semestinya Perbendaharaan Malaysia menjadi harta rampasan binatang hijau ini.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana