Pemimpin DAP Bantah Pelantikan Ahli Majlis Tempatan Selangor

Pengerusi DAP cawangan Taman Chi Liung Indah. K.Yogasigamany yang menolak tawaran untuk dilantik sebagai ahli majlis, Majlis Perbandaran Selayang (MBS) mendakwa pelantikan ahli majlis oleh kerajaan negeri Selangor yang dipimpin Parti Keadilan Rakyat tidak dijalankan secara adil dan telus.Yogasigamany, yang berkhidmat sebagai ahli majlis Majlis bandaraya Shah Alam (MBSA) antara Julai 2010 sehingga Februari tahun ini, berkata beliau kecewa kerana tidak dilantik semula bagi jawatan sama tetapi sebaliknya ditawarkan menjadi ahli majlis MBS untuk penggal Mac 2012/2013.
Tidak berpuas hati dengan penyingkirannya dari MBSA, beliau mendakwa Ahli Majlis Mesyuarat kerajaan negeri yang bertanggungjawab dalam soal ahli majlis, Ronnie Liu Tian Khiew meminda senarai akhir bagi ahli majlis yang disahkan DAP Selangor tanpa merujuk jawatankuasa negeri.
KECEWA DAN TIDAK DILANTIK ITULAH PAKATAN RAKYAT....MUKA MUKA KECEWA DALAM PAKATAN DAH MULA NAMPAK.YANG BERKUASA DI SELANGOR RONNIE LIU....PKR DAN PAS HANYA MENUMPANG SAJA....SUDAH KENYATAAN BEB..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana