PASNGOK JADIKAN RAKYAT KELANTAN SEPERTI BUDAK KECIL....

KETIKA Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat bersama barisan Exconya berkumpul di Kampung Berangan Mek Nab, Machang, sempena upacara meletakkan batu asas bagi pembinaan lebuh raya baru menghubungkan Kota Bharu ke Kuala Krai, baru-baru ini banyak persoalan timbul.

Dengan anggaran kos sebanyak RM1.8 bilion dan turut memohon derma daripada rakyat Kelantan untuk bergotong-royong membina lebuh raya sepanjang 73 kilometer itu kesangsian semakin dirasakan, adakah projek itu akan berjaya?
Belum pernah berlaku dalam sejarah negara ini di mana sebuah projek mega yang bernilai berbilion ringgit ditanggung oleh rakyat apatah lagi ketika rakyat sendiri kini dibelenggu dengan masalah kemiskinan dan kenaikan harga barangan.

Nik Aziz dan PAS Kelantan mahu buat Lebuh Raya pulak dah.Kali ini Nik Aziz nk letak batu asas lagi..Nik Aziz nak tambah 'kawan' kepada batu atas Jambatan Palekbang - KB yang tertinggal hampir 13 tahun.Tak la sunyi sangat Batu Asas Jambatan Palekbang bila Nik Aziz nak bagi rakan barunya.

Comments

zgmail said…
elok la tu..selangor kerajaan papan tanda...kelantan kerajaan batu asas! saling lengkap melengkapi..ibarat uda & dara...

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana