PAS benarkan calon bukan Islam guna lambangnya...Dahsyatnya PAS

PAS Pusat memberi jaminan calon daripada sayap penyokong parti itu dari kalangan bukan Islam akan diberikan hak untuk bertanding menggunakan lambang parti pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti. Menurut Ketua Penerangan PAS Pusat Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, perkara itu telah dimuktamadkan dan calon bukan Islam daripada Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) akan diturunkan. "Insya-Allah, dari segi senarai calon kali ini kita akan beri ruang kepada calon DHPP untuk bertanding, ini kali pertama kita meletakkan calon dari DHPP dan bertanding atas lambang PAS.
"Ini memang komitmen kita dengan DHPP dan kita lihat komitmen dan penerimaan mereka kepada dasar parti. Jadi kita akan beri ruang kepada mereka untuk bertanding,"Ketua DHPP Hu Pang Chaw berharap kepimpinan tertinggi parti itu dapat memberi peluang kepada calon bukan Islam untuk bertanding atas tiket parti itu pada PRU13 seperti mana yang telah dijanjikan semasa di awal penubuhan sayap itu. Hu berkata semasa penubuhan sayap penyokong itu pada 2010 parti pimpinan Abdul Hadi itu memberi jaminan calon-calon bukan Islam akan berpeluang bertanding menggunakan lambang PAS. INILAH PAS HARI INI SANGGUP LAKUKAN APA SAJA UNTUK MEMIKAT PENGUNDI BUKAN ISLAM...PAS SANGGUP LAKUKAN APA SAJA DEMI UNDI..MARILAH MELAYU BERSATU PADU DAN MENOLAK PERJUANGAN PAS SUDAH KEMARUK KE PUTRAJAYA UNTUK AGENDA ANWAR...YANG SERONOKNYA DAP LAKNAT LAH...PAS AKAN DITOLAK KETEPI..LIHATLAH NANTI.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana