GAMBAR ANWAR BUAT TAKZIRAH DI MASJID KELAM KABUTNYA LARI BEB


 Jika semua bersatu hati serta bersepakat untuk membenteras kemunafikan ini nescaya negara ini akan akan dan damai seperti dahulu kala..
 sebahagian penyokong peliwat yang mempertahankan aljuburi
 kopiha putih, menyokong peliwat, penzina, perasuah, pengampu yahudi
Tergesa-gesa meninggalkan masjid, membiarkan penyokongnya termasuk masyarakat India yang hendak makan malam bersama. macainya tetap toleh ke kanan nak baca kain rentang yang berbunyi, peliwat berambos dari semenyih.

Comments

jie said…
diri dah sekotor dan sejijik itu pun masih nak berceramah di dalam masjid?. dia ni muka tak malu kan. kemana pergi rasa malu dia ni. dia tak ke terfikir kalau orang tengok dia mesti orang ingat kes vcd lucah dia selain kes2 lain yang semuanya negatif. dan satu lagi nape mesti guna masjid untuk berpolitik dah lah kaum tak berkaitan pun ada sama. terdesak dah bagero ni. udah2 la nuar. bawak2 lah duduk umah je. main ngan cucu dan fokus buat amalan untuk bekalan di "sana" nanti lagi baik. tak payah la pk pasal donia ni. semua ni akan tinggal, tak bawak walau satu pun melainkan amalan.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana