Debat Sinar Harian : S vs S. Di Astro Awani "LIVE" Astro 501

Debat Sinar kali kedua malam ini boleh diikuti menerusi Astro Awani saluran 501 dan juga radio Bernama24 mulai jam 9 malam ini. Penasihat Eksekutif Editorial Sinar Harian, Datuk Abdul Jalil Ali berkata, kedua-dua stesen TV dan radio itu telah bersetuju untuk menyiarkan debat ini, yang kali kedua dianjurkan oleh Sinar Harian, akhbar terbita...n Kumpulan Media Karangkraf. "Siaran menerusi Astro Awani dan Bernama24 akan membolehkan mereka yang berminat untuk mengikuti dengan dekat di auditorium kami, tetapi tidak berpeluang.

Kepada para penyokong kedua-dua pihak, datanglah beramai-ramai, tapi, jangan cuba buat kecoh kerana ini adalah debat untuk semua, kerana tiada pemenang yang akan di istiharkan selepas tamatnya perdebatan tersebut. Cuma, anda semua fikirkan secara rasional, siapa yang lebih baik di dalam mengeluarkan hujah-hujan ke atas tajuk debat yang akan di adakan malam ini. Selamat menonton.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana