Anda Masih Ingat Lagi Orang Ini Di Dataran Merdeka tu......

Melihat beberapa keping gambar yang dimuatnaik oleh rakan Facebook pelakon kontroversi, Mislina di akaun miliknya.Gambar-gambar tersebut memaparkan Mislina dalam keadaan separuh bogel dengan hanya mengenakan bikini sahaja di salah sebuah pulau.Mislina punya penjelasan tersendiri berhubung gambar berkenaan.

“Saya tak kisah apa orang nak cakap pasal saya lagi. Sebab sebelum ini saya sudah banyak menerima kritikan dan cemuhan sehingga dikatakan murtad, tidak beragama dan banyak lagi.
“Jadi untuk apa saya komen lebih-lebih fasal gambar ini kerana orang sudah terlebih dahulu menilainya. Walaupun saya bercerita yang baik, perkara buruk juga yang diperkatakan tentang diri saya.“Saya sudah malas nak memikir dan melayan semua itu sejak peristiwa di perhimpunan Bersih hari itu. Saya sudah tak kuasa masuk campur dalam dunia hiburan,” jelasnya dalam nada tegas.
Ditanya reaksi tentang penyebaran gambar-gambar tersebut oleh rakan Facebook nya, jawab Mislina;
“Untuk apa saya marah kerana kawan-kawan saya juga berada ditempat yang sama dan mereka tahu keadaan saya. Saya dah cukup kebal untuk semua itu.”

Comments

jie said…
iushhh hebat minah ni. tak berani juga nak cakap lebeh2. minah ni bukan budak lagi dah matang. tau la dia mana yang terbaik untuk dirinya. tak tau mana silap langkah si minah ni. hingga jadi gini. tapi jawapan standard dari orang2 yang dah buat sesuatu yang orang lain rasa tak wajar gitu lah. jadi tak heran lah kalau kat dataran hari tu pakaiannya kita rasa teruk rupanya dah memang gitu cara hidupnya.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana