Peneroka Felda Yang Menfail Injunksi Menghalang Penyenaraian FGVH-Jangan Ambil "Durian Runtuh"

Peneroka Felda yang menghalang dan membantah yang FGVH yang di momok oleh Pembangkang,Jangan ambil duit itu....Sudah lah tidak bersyukur dengan adanya yang diberikan...Orang macam ini memang patut tidak layak duduk di FELDA kerana tidak mengenang budi dan Busuk Hati sesama sendiri.Peneroka Penyokong Pembangkang ini harus bersyukur pada ALLAH kerana memberi rezeki kepada mereka.Sebab itu pembangkang terpaksa mencari peneroka yang sanggup bersama mereka menghalang penyenaraian itu menerusi tindakan makamah semata mata mensabotaj usaha baik kerajaan.
Yang baik dipolitikan,yang mengutungkan diselewengkan kenyataan dan fakta supaya pemikiran rakyat bercelaru dan boleh BOLEH SALAHKAN UMNO."SAMPAI ANAK YANG TAK PERDULIKAN IBU PUN BOLEH SALAHKAN UMNO"

Comments

NutCrakcer said…
Tentu nama2 mereka ada kan. Jangan di beri. Agih2 je duit tu untuk tambahkan habuan penyokong2 BN. Biar penyokong pembangkang ni kempunan hingga mengigit jari.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana