Pendekatan Kreatif Untuk Menangani Aduan Rakyat....Usaha Terbaik BN Selangor

Dato Seri Najib Memang BEST melayan karenah rakyat dalam talian...inilah hebat nya PM kita yang mendekati rakyat Malaysia....Antara panggilan yang diterima adalah berkaitan kebajikan membabitkan orang kelainan upaya, warga emas, ibu tunggal, Bantuan Rakyat 1Malaysia, pencen, pinjaman pendidikan, infrastruktur dan projek terbengkalai.Najib turut menjawab dua panggilan rakyat ke Pakar yang mengutarakan masalah mengenai badan pengurusan bersama (JMB) sebuah kondominium dan permohonan penubuhan Klinik 1Malaysia.

Menjawab aduan mengenai JMB yang didakwa tertangguh lebih 12 tahun berikutan karenah birokrasi pemaju kondominium oleh pemanggil yang mengenalkan dirinya sebagai Edmund, Najib berkata masalah itu tertakluk di bawah bidang kuasa Pihak Berkuasa Tempatan di bawah kerajaan negeri.
"Buat masa sekarang kerajaan negeri di bawah pembangkang tetapi kalau Edmund (pemanggil) boleh bantu BN untuk mengambil alih negeri ini, mungkin kita dapat selesaikan masalah ini dengan cepat," kata Najib, yang turut berjanji akan merujuk perkara itu kepada Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan.CAYALAH DATO SERI NAJIB UNTUK KESEJAHTERAAN RAKYAT SELEPAS MENGAMBIL ALIH KUASA....TERUS USAHA MURNI.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana