Peletakan jawatan Tunku Aziz beri kesan kepada DAP Laknat Sudah Menjadi Sasau Lagi...

Tunku Abdul Aziz mempunyai pengaruh dalam DAP yang akan memberi kesan kepada masa depan parti berkenaan.
"Jangan pandang beliau sebelah mata kerana kita tidak tahu siapa Tunku Abdul Aziz serta berapa ramai pengikutnya di dalam parti."Banyak kesan yang akan berlaku selepas beliau membuat keputusan tinggalkan DAP,""Oleh sebab itu mungkin beliau rasa cukup-cukuplah apa yang berlaku di dalam DAP. Pendiriannya mengenai Bersih 3.0 merupakan kemuncak kepada kesabaran beliau di dalam DAP lalu beliau mengambil keputusan untuk keluar daripada parti.
"Beliau juga sebelum ini melihat DAP banyak mempersoalkan tentang Islam, raja-raja Melayu dan hak orang Melayu. Banyak yang beliau mahu perkatakan tetapi tidak boleh. Jadi apabila sampai tahap Bersih 3.0, beliau berani menyatakan perbezaan pandangan itu,"keberanian dan ketegasan Tunku Abdul Aziz itu wajar dihormati semua pihak kerana bukan mudah bagi seorang pemimpin tertinggi sebuah parti politik meletak jawatan kerana perbezaan pandangan dengan parti sendiri.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana