Pas semakin Bercelaru Isu Muzakarah....Apa Ada Dalam Fikiran Minda Pas Pada UMNO


Pas sudah main dengan umno lagi.....ya Allah dengan angkuhnya pas menolak pepaduan dengan umno sanggup bersekedudukan dengan Dap lagi.Pada Pru umum nanti dengan kuasa Allah.Pas akan jatuh ke tangan Umno kerana terlalu angkuh dan sombongnya meletakkan syarat tahap gila.Rakyat dapat menilainya keangkuhan pas sekarang ini.

Comments

Harap sangatlah umno tak terpedaya dengan aouta nik aziz.... Biarlahl pas dengan tok guru mursyidnya
KLHunter73 said…
Amat terkejut bila TPM, Shafei Afdal & etc telah memberi persetujuan tanpa berfikir.

Pada hemat saya rancangan muzakarah ini adalah satu perangkap jahat untuk menjatuhkan kredibiliti BN (UMNO khasnya) dan telah digarap dengan amat teliti sekali oleh puak pakatan haramjadah yang diketuai Al-Juburi (PKR/DAP). Matlamat mereka hanya satu untuk menjadikan satu isu besar pada kempen mereka di PRU13 nanti.

Untuk fasa 1, mereka telah pun berjaya kerana UMNO telah menyatakan persetujuan dalam beberapa reaksi diberikan oleh pemimpin tertinggi UMNO. Pemimpin yang bijak akan akan berkata/menjawab secara ringkas sahaja seperti “Kami/kita UMNO perlu melihat dan meneliti dahulu cadangan tersebut sebelum UMNO beri kata putus sama ada bersetuju atau menolaknya jika UMNO dapati ianya akan memburukkan lagi keadaan. Seorang pemimpin yang bijak juga hanya menilai setiap cadangan/usul adalah “Positif” atau “Negatif” setelah dia meneliti secara mendalam bersama-sama pemimpin lain dan bukannya secara spontan atau hentam kromo sahaja.

Apakah pemimpin tertinggi UMNO ini sudah buta atau buat-buat buta. Tidakkah mereka sedar bahawa tiada satu pun pemimpin tertinggi pakatan haramjadah (PKR/DAP) memberi respons atau membantah keras PAS atas cadangan muzakarah tersebut, sedangkan PAS adalah salah satu komponen mereka.

Oleh itu, ianya amat jelas sekali bahawa cadangan muzakarah itu adalah rancangan/usul dibuat oleh mereka sendiri (PKR/DAP). Mereka juga mengetahui cadangan muzakarah (perpaduan melayu & islam khasnya) tersebut telah lama diusulkan dan juga tergendala sebelum PKR ditubuhkan lagi. Dengan itu, mereka telah berpakat untuk menggunaan muzakarah sebagai modal dan PAS sebagai agen untuk melaksanakan & menjayakan perangkap tersebut.

Cadangan ini timbul kerana puak haramjadah telah sedar yang mana mereka telah pun kehilangan sokongan rakyat dan majority telah berubah menyokong BN khasnya penyokong/pengundi melayu. Oleh demikian, puak haramjadah ini memerlukan satu rancangan mudah dan pasti boleh menjatuhkan BN/UMNO sebelum PRU13 diadakan. Jika perkara ini berlaku, mereka telah pun mencongak, sokongan keatas UMNO/BN akan merudum.

Mengapa puak haramjadah ini amat pasti kerana mereka (PKR/DAP) yang akan menetapkan syarat-syaratnya. Syarat yang akan dikemukakan oleh puak haramjadah pasti syarat yang tidak munasabah sama sekali. Mengapa? Bagi memastikan muzakarah itu bukan sahaja gagal tetapi memastikan melayu & islam akan terus berpecah-belah dan akhirnya melayu & islam akan hilang kekuatan dan hancur ditanahair sendiri.

Akhir kata, saya menentang dan membantah keras jika UMNO bersetuju dengan cadangan muzakarah PAS yang mempergunakan/mengekploitasikan perkataan “DEMI PERPADUAN MELAYU & ISLAM”. Muzakarah ini bukan digunakan untuk kebaikkan umat Islam dan bangsa Melayu tetapi hanya untuk kepentingan politik sempit PAS dan amat jelas sekali pihak PAS tiada keikhlasan lansung dalam isu muzakarah ini melainkan untuk memenuhi tanggungjawab yang diberikan oleh puak pakatan haramjadah (PKR/DAP) sahaja.

Sekian, terima kasih..
PecahPalakMikir said…
salam perjuangan
mohon tumpang berjuang di pautan blog tuan
http://pecahpalakmikir.blogspot.com/
Unknown said…
PECAHPALAKMIKIR sudah link blog saudara

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana