OOOOhhhh YO YOlllll......Anwar pemimpin 'tanpa wajah' Kita Orang Sudah Lama Tahu..

Macam ini ker wajahnya....Ini berita dikeluaran oleh orang barat sendiri....

KUALA LUMPUR 23 Mei - Seorang penulis Barat, Jonathan Smith, mendedahkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pemimpin tanpa wajah yang boleh berubah mengikut arus, persekitaran serta rasa hati demi kepentingan peribadi.Malah Smith yang juga seorang bekas perisik berkata, sikap tersebut sudah diketahui badan perisikan antarabangsa seperti Agensi Perisikan Pusat (CIA), agensi perisikan Rusia (KGB) dan agensi perisikan Britian (MI-6) lebih awal sebelum Anwar dibawa menyertai UMNO.

Dalam bukunya bertajuk The ''I'' Files, Smith mengakui beliau sudah lebih tiga dekad mengumpul maklumat mengenai Anwar untuk disalurkan kepada 'ketuanya' dan mendakwa, buku berkenaan juga hasil susunan maklumat perisik-perisik Barat yang lain."Ketua-ketua badan risikan CIA, MI-6, dan KGB mahu tahu dari mana Anwar datang dan di mana kesetiaannya itu? Dengan UMNO, Pas atau Arab Saudi? Anwar sebenarnya manusia tanpa wajah yang boleh menjadi sesiapa sahaja mengikut arus, persekitaran dan hatinya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana