Nik Aziz kata akan ada Bersih 4-Orang Tua Keparak.....

GOMBAK, 12 Mei -- Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata akan ada perhimpunan Bersih 4.0 jika isu-isu berkaitan dengan tuntutan pilihan raya bersih dan adil tidak diselesaikan dengan segera.
 Menurut Sinar Harian, beliau berkata, “Bila timbul masalah Bersih (perhimpunan Bersih 3.0 pada 28 April lalu), Syeikhul Azhar, Mufti Mesir masa itu mengatakan perhimpunan yang berlaku di Mesir haram. “Tetapi rakyat Mesir membandingkan dengan fatwa Dr Yusuf Al-Qardawi melalui buku ditulis beliau dan hasilnya tujuh juta rakyat Mesir turun ke jalan kerana fatwa Qardawi betul”.

Nik Abdul Aziz sebelum ini menggalakkan orang ramai khususnya ahli-ahli Pas agar menyertai Bersih 3.0 yang diadakan pada 28 April lalu. Malah beliau sendiri mengakui ada membiayai beberapa peserta perhimpunan itu.
Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan berkata demikian ketika berucap pada Ceramah Langkah Rakyat ke Putrajaya di Markas Tarbiah Pas Pusat Taman Melewar dekat sini, malam tadi.
APA PUNCA NIK AZIZ SUDAH JADI BERGINI?MEROYAN KOT KERANA SOKONGAN PAS TERHADAP PERTINYA SUDAH KURANG.....APA KATA KALAU KITA BUAT DEMO DIKOTA BARU DIDEPAN PEJABATNYA....TAHU PULAK BISING DENGAN MULUTNYA TAK TERJAGA SANGGUP TUDUH KERJA UMNO...ORANG TUA MASIH TIDAK SEDAR DIRI......ROSAK NEGARA SENDIRI....KAPIR LAKNAT KETAWA DARI JAUH..SESAMA ISLAM BERGADUH..ULAMA TAIK KUCING MACAM NI.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana