MB Selangor....Sah ! Khalid Ibrahim ahli UMNO

Sah ! Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim adalah ahli UMNO.

Buat apa saya buang masa saya."Saya tidak tahu saya masih ahli (UMNO). Alamat dalam keahlian itu di PasirTuntung...itu alamat rumah emak saya," ujarnya lagi.Khalid yang
bernombor kad pengenalan 461214-10-5237 adalah ahli UMNO yang memegang nombor keahlian 01791393 bagi cawangan Pasir Tuntong yang terletak di bawah UMNO Bahagian Kuala Selangor.

Sebelum ini Gagasan Pendidikan Melayu Malaysia (Gagasan) Selangor, mendesak Khalid meletakkan jawatannya sebagai Menteri Besar dan keahliannya dari PKR kerana masih berstatus ahli UMNO.

Pakatan Rakyat sebelum ini mendesak Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Seri Abdul Aziz Mohd Yusof dan timbalnnya, Wan Ahmad Wan Omar supaya meletakkan jawatan kerana kononnya menjadi ahli UMNO.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana