DENGAR ITU ZAID - Haram Sokong Irshad Manji

Penasihat Majlis Agama Islam Negeri Johor (MAINJ), Datuk Nooh Gadut berkata, adalah haram hukumnya menyokong perjuangan Irshad Manji yang mempertahankan cara hidup sebagai seorang lesbian dan sesiapa yang berbuat demikian harus segera bertaubat.
Oleh itu, katanya, tindakan pihak berkuasa menyekat pengedaran buku berjudul Allah, Kebebasan dan Cinta tulisan Irshad yang mendukung gerakan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) perlu disokong kerana jika dibiarkan ia akan merosakkan akidah umat Islam negara ini.
"Adalah jelas bahawa Irshad Manji adalah seorang yang memperjuangkan gaya hidup lesbian dan gay yang bertentangan dengan hukum agama Islam, namun masih terdapat golongan tertentu masih memberikan kerjasama kepadanya semasa dia datang ke negara ini.
Zaid Zaid apa nak jadinya....Jangan lah nak memperjuangkan IRSHAD MANJI,Kerajaan Sudah menolak buat apa nak jadi pasal lagi.Jangan buat seperti PAK JANGGUT sanggup mempertahankan AMBIGA LAKNAT secara jelas dan nyata menyokong LGBT dan menyokong usaha Murtad.Dah terang dan jelas mereka ini semua merosakkan AKIDAH UMAT ISLAM....Kenapa perlu mahu menyokong mereka lagi?Sedarlah wahai orang melayu kita hari....Pakatan Rakyat buat pelbagai masalah untuk merosakkan negara kita ini supaya dalam keadaan kacau bilau.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana