DATO SERI NAJIB KATA MEREMANG BULU ROMA DIBUATNYA....MELIHAT RAKYAT KELANTAN BANGKIT UNTUK PERUBAHAN

Perubahan rakyat kelantan sudah nampak kebangkitannya untuk menumbangkan kerajaan PAS kelantan yang selama ini ANGKUHNYA bersama DAP LAKNAT dan asyik memuji ANWAR seorang yang BAIK....UWEKKKK.Rakyat sudah tersedar dari lamunan PAS yang laungkan selama ini bahawa perjuangan berlandaskan ISLAM tapi hakikatnya itu hanya di mata politik saja sedangkan Realitynya tidak sekali.Kenapa 1 M cakap bergitu....kalau betul betul PAS nak menengakkan ISLAM tak perlu melalui gabungan dengan DAP dan PKR..sedangkan terang terangan DAP menolak sekerasnya.ALHAMDULILAH  kesedaran Rakyat Kelantan sudah berubah amat ketara sekali....INSYALLAH PAS AKAN DAPAT DITUMBANGKAN BUKAN SAJA DI KELANTAN BAHKAN DI SEMUA TEMPAT DI MALAYSIA.Jumlah warga Kelantan yang menyambutnya di Kota Bharu semalam lebih ramai jika dibandingkan dengan jumlah peserta perhimpunan BERSIH 3.0 di Kuala Lumpur Sabtu lalu.Kata kata yang terbaik.....“Kalau mereka boleh rempuh Dataran Merdeka, kita boleh rempuh pejabat kerajaan negeri. Tapi kita ikut undang-undang. Yang ada di Kuala Lumpur, ada penyangak-penyangak yang tak patuh undang-undang,” kata Najib di hadapan lebih 30,000 penduduk Kota Bharu.
Menurut Najib, rakyat harus akur bahawa negara ini didirikan atas dasar perundangan dan harus patuh terhadap peraturan yang telah ditetapkan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana