ARAB SAUDI PUN MELUAT DENGAN "BERSIH"KOTA SUCI PUN NAK DI PROMOTE JUGAK....APALAH BANGGANG NI PUAK PAKATAN NI

 Arab Saudi siasat Bersih 3.0.....buat pandai pandai di negara orang,sendiri buat sendiri tanggung lah jawabnya. Pihak berkuasa Arab Saudi dikatakan sedang menjalankan siasatan terhadap penganjuran Bersih 3.0 yang diadakan di Mekah dan Madinah oleh aktivis-aktivis perhimpunan haram itu baru-baru ini.
SEBAHAGIAN daripada peserta yang menyertai demonstrasi haram bersih di Masjid Nabawi di Madinah, baru-baru ini.‘‘Segala bukti-bukti kukuh dari segi gambar-gambar yang dirakam melalui kamera litar tertutup (CCTV) yang disebar melalui Internet kini telah berada di tangan pihak berkuasa Arab Saudi.‘‘Berdasarkan perkembangan itu, kemungkinan besar semua penuntut Malaysia terbabit dan mereka yang mendapat tajaan kerajaan Arab Saudi akan dikenakan tindakan sewajarnya. Bagi yang bukan penuntut tajaan pula, mereka mungkin dikenakan tindakan lain termasuk diusir keluar dari Arab Saudi.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana