Anwar tersasul - akui makan duit rakyat

Mungkin akibat terlalu ghairah menabur fitnah terhadap kepimpinan Umno dan Barisan Nasional, ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim secara tidak sedar mengeluarkan kenyataan yang sebenarnya terkena pada batang hidung sendiri.Ini berikutan dakwaannya ketika berucap pada Ceramah Pasca BERSIH 3.0 di Kompleks 3K Subang, malam tadi yang mengatakan tiada walaupun seorang pun Perdana Menteri dan Menteri yang tidak melakukan penyelewengan.

Orang ramai yang hadir pada majlis tersebut kelihatan terpinga-pinga saat Anwar meminta mereka menamakan bekas Perdana Menteri atau menteri yang tidak menyeleweng semasa berkhidmat.“Beritahu saya siapa bekas Perdana Menteri, bekas menteri, menteri yang tidak ambil wang dan saham bumiputra?
“Siapa yang tak ambil wang yang diperuntukkan kepada bumiputra dan rakyat miskin? Siapa yang tak ambil tanah, saham?” soal Anwar.beliau pernah menjadi Perdana Menteri sementara selama tiga bulan dan dalam tempoh itu beliau sempat mengarahkan unit khas polis untuk menyerahkan laporan mengenai pemimpin-pemimpin Umno dan Barisan Nasional di mana dakwanya setelah meneliti laporan tersebut, nyata moral pemimpin-pemimpin tersebut tidak sebaik yang disangka.

“Apa ini pemimpin Umno moral baikkah? Saya pernah menjadi pemangku Perdana Menteri sementara selama tiga bulan dan pernah mengarahkan ‘special branch’ menyerahkan pada saya seala laporan.“Anda mahu tahu apa yang saya baca, tidak. Kerana saya tidak mengamalkan ‘politik longkang’ seperti Najib (Tun Razak). Saya tidak akan terpengaruh untuk mengikut cara beliau.
MUKA TAK TAHU MALU PUJI DIRINYA SENDIRI,TAK MALU KER ANWAR NI....MEROYAN TAK TENTU PASAL

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana