Ali Rustam terus bidas Ketua Wanita MCA Melaka...Hadir Perhimpunan Bersih Buat Apa?

Ali, ekoran perbuatannya itu, Sit Har yang sejak dahulu lagi sudah menjadi liabiliti kepada MCA dan Barisan Nasional kerana gagal menunjukkan prestasi baik dalam tugasnya sememangnya wajar melepaskan jawatan apabila mempunyai pendirian yang bertentangan dengan parti.

"Ketua Wanita MCA (Datuk Sit Har) memang wajarlah dia letak jawatan sebab terlibat dalam demonstrasi BERSIH yang tidak bersih sebenarnya...."Kalau orang kita hendak tengok dia setia atau tidak kepada parti, kenapa dia pergi berdemo? Sudah tahu benda (BERSIH) tu tidak baik, jadi terpulanglah kepada awak lah hendak pergi ke atau tidak..."Jadi orang kalau hati tidak baik, dia akan pergi sana tambahan lagi dia (Sit Har) sudah lama menjadi Ketua Wanita MCA, takkanlah tidak tahu mana yang baik dan tidak baik? Jadi memang niat dia tidak baik kot, jadi lebih elok dia letak jawatan,"KONONNYA UNTUK HADIR MENYOKONG USAHA BERSIH...NIAT DALAM HATI DAH TAHU BERSIH ITU MEMANG KOTOR NIATNYA YANG SEBENAR.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana