AKHIRNYA...Anwar-Azmin akan didakwa kerana Bersih 3.0

Pasangan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Azmin Ali yang dilihat dalam video 'main signal' antara satu sama lain sebelum rempuhan kearah Dataran Merdeka berlaku sekitar jam 3 petang semasa demo Bersih 3.0 pada 28 April lalu akan didakwa di mahkamah.Menurut email yang diterima oleh para wartawan petang Isnin dari sumber PKR ,Azmin telah menerima writ saman untuk hadir ke Mahkamah Majistret Jalan Duta, Kuala Lumpur atas dua pertuduhan di bawah Akta Perhimpunan Aman 2012 dan Kanun Keseksaan.Beliau diminta hadir ke mahkamah pada jam 9 pagi esok, Selasa.
Writ saman Azmin telah diterima oleh Pegawai Khas Azmin yakni Hilman Idham di ibu pejabat PKR di Tropicana dekat Petaling Jaya.

Seperti yang dilihat dalam video tersebar di youtube sejurus Anwar bagi signal tangan Azmin kelihatan seperti memathhi isyarat itu.Kemudian terdengar jeritan ' buka...buka" dan seorang lelaki India yang berdiri sebelah Azmin lantas membuka pagar penghadang ke Dataran Merdeka.
Ini kemudian diikuti oleh rempuhan para peserta demo Bersih lain hingga polis terpaksa melepaskan tembakan gas pemedih mata dan pancutan air water cannon.Menjelang demo Bersih,polis telah mendapat perintah mahkamah iystihar Dataran Merdeka kawasan larangan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana