RM43 bilion jika mansuh PTPTN…campur janji-janji Buku Jingga pembangkang…jawabnya bangkrap negara

Kalau nak ikut kelentong pembangkang menjelang pilihanraya umum ke 13 ini…segalanya di Malaysia ini akan dikira percuma.Gula-gula mereka cuma janji…janji dan janji.Semua orang tahu baik di Selangor,Pulau Pinang,Kedah dan Kelantan,kalau diteliti memang kantoi.Namun pembangkang tetap pembangkang.Mereka boleh buat muka seposen terus berjanji macam semua orang boleh diperbodohkan.
Jika dibuat perkiraan dari semua janji mereka dalam Buku Jingga nak selesai itu ini dalam masa 100 hari berkuasa…memang boleh bangkrap negara.
Mereka peduli apa janji…menang pilihanraya…lepas itu belakang kira.Isu PTPTN Taktik mereka untuk pancing hati golongan muda jual janji akan bagi pendidikan percuma….yakni mansuh PTPTN.

Comments

ganu007 said…
senang je tu.. nanti dah menang PR kata kami janji memenag betul... tunggu lah, ada janji yang dapat ditunaikan sekarang..ada janji yang akan ditunaikan esok, ada janji yang ditunaikan lusa, tulat, tubeng dan seterusnya.... janji dulu dah menang lain pulok ceritanya macam le manifesto Pilihanraya Terengganu 1999... kalu ada ada simpan cuba-cuba semak balik..kontoi jua akhirnya !!!!

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana