PTPTN: Cakap mudah, sebab dia bukan kerajaan...

ANWAR ANWAR... supaya kerajaan menggunakan keuntungan Petronas untuk mansuhkan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) menunjukkan sikapnya yang  tidak bertanggungjawab dan hanya  memikirkan keuntungan politik jangka pendek.Cakap semuanya boleh tanggungjawab tiada dalam kerajaan untuk meraih sokongan rakyat itulah jalannya...JANGANLAH TERTIPU JANJI MANIS ANWAR INI...“Petronas ialah sebuah syarikat. Sekiranya kita perah hasilnya dan pakai duit ini untuk tujuan berkenaan, bagaimana ia nak dapat balik untuk pelaburan semula untuk bidang lain.Anwar tak ambil kira. Cakap,senang aja."Cakap mudah, sebab dia bukan kerajaan. Macam dia janji waktu pilihan raya Selangor,berjanji bulan dan matahari. Selepas sekarang sebahagian besar tak terlaksana.Barisan Nasional tak boleh berjanji hingga kita tak boleh kita tunai atau sebabkan negara bankrap.

ANWAR ANWAR janganlah terlalu angkuh sangat,Sedarlah PRU umum nanti kita akan tahu siapa rakyat akan pilih.Walaupun rasakan Selangor dibawah Pakatan Rakyat boleh dapat bertahan lagi akan datang...semuanya di tangan rakyat untuk menilai PAKATAN YANG SUKA JANJI MANIS DAN KAKI KELENTONG.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana