MALUNYA BEKAS MB PERAK"NIZAR"BERBOHONG....

Datuk Seri Nizar Jamaluddin merupakan bekas Menteri Besar serta masih menjadi ADUN Pasir Panjang dan Ahli Parlimen Bukit Gantang pembohongan nyata dan jelas.
Jika ia gentleman, Nizar sudah menjelaskan kepada rakyat Perak tentang rancangan Vale, bukannya mengambil kesempatan mengkritik dan menuding jari kepada Menteri Besar sebagai bertanggung jawab.
Maknanya Nizar merahsiakan hal ini dari pengetahuan DAP,PKR dan partinya sendiri (PAS) mengenai rancangan Vale tapi pada masa sama dia mengajak mereka mengkritik projek itu.
Bunyinya pelek tapi hakikatnya Nizar bermain politik dengan tidak berterus terang kepada rakyat Perak.
Yang menyedihkan ialah berbanding para pemimpin pembangkang lain di Perak, Nizar begitu kerap dipetik oleh media pro pembangkang tentang isu Vale.Beliau mahu Nizar menghentikan hipokrasi dan kepura-puraan kerana kalau kita berterusan dan cuba menegakkan benang yang basah, ia tidak akan ke mana . . lagi kita cuba untuk bersilat mempertahankan lagi menampakkan kelemahan kerana kita perlu faham bahawa sebagai pemimpin apabila kita telah membuat beberapa kesilapan, langkah yang seterusnya ialah ambil cara yang terbaik dengan diam.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana