Lebih 500 Bendera BN telah Dibakar..

Sesiapa tinggal diSelangor terutama sekali yang tinggal petaling Jaya banyak bendera BN berkibar dimerata tempat terutamanya di FLYOVER menunjukkan BN betul betul mahu merampas selangor kembali,Jadi ada puak puak yang tak berpuasa hati atau sakit mata akan buat diluar dugaan sehingga ada yang membakarnya.

SHAH ALAM 16 April - Lebih 500 bendera Barisan Nasional yang disimpan di sebuah stor hangus dibakar oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.Perbuatan khianat tersebut berlaku di Blok 54 Pangsapuri PKNS, Seksyen 7 Shah Alam awal pagi ini. Insiden tersebut turut merosakkan dua buah motosikal yang diletak berhampiran stor tersebut.Ketua MIC Cawangan Nilam Sari, Deva A/L Nalansamy ketika ditemui memberitahu penduduk hanya menyedari tentang kebakaran tersebut pada jam 4 pagi.Penduduk kemudian bertungkus-lumus memadamkan api dari terus merebak lebih hampir ke kediaman mereka. Manakala kerugian telah dianggarkan herjumlah hampir RM5000.MEREKA INI SUDAH TERASA TERGUGAT KEDUDUKANNYA KERANA RAKYAT SELANGOR UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN KERAJAAN PAKATAN RAKYAT KEPADA BN SEMOGA IMPIAN AKAN TERCAPAI.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana