Kerajaan tak sekat Bersih3.0...Stadium Bukit Jalil ditawar...Ambiga nak bullshit apa lagi

Bos Bersih Datuk Ambiga tak payah nak bullshit panjang-panjang.Berterus terang cakap mereka sengaja nak cari sebab untuk berkonfrantasi dengan kerajaan pada Sabtu ini menerusi Bersih 3.0.Bodoh dan bahlul sangat bagi siapa saja yang tidak dapat meneka nawaitu tersirat mereka bila melihat segala rentetan kepada rancangan mengadakan himpunan yang kononnya untuk menuntut pilihanraya bersih dan adil.
Ini jelas terpancar bila puak ini berdegil nak 'langgar' juga Dataran Merdeka sekalipun Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) bertegas tidak izin tempat bersejarah itu digunakan untuk tujuan berkenaan.
Sebelum ini semua orang lihat bagaimana mereka ketepikan begitu sahaja segala rumusan Jawatankuasa Khas Parlimen (PSC) Menambahbaik Proses Pilihanraya yang mereka sendiri ada wakil.
Banyak masa dan wang ringgit terbuang begitu sahaja untuknya.Suasananya dijadikan seolah tidak ada satu pun yang kena di kaca mata mereka selagi mereka tidak dapat bertenggek di Putrajaya.
Mereka sekarang merasa seolah boleh berbuat apa saja di negara ini - tak peduli samaada langgar undang-undang atau tidak.

Lojik akal akan berkata jika tidak ada naiwaitu terselindung ...tawaran itu memang sewajarnya disambut tanpa fikir dua kali.
Kata orang mereka nak melalak dari subuh sampai ke subuh esoknya pun di situ tiada siapa yang peduli.Jadi nampak sangat motifnya tidak lain tidak bukan gimik untuk sengaja bikin panas untuk mencuri perhatian ramai di pusat bandar.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana