Teresa Kok: Tiada aduan rasmi dari Penduduk Diam saja lah..Senang Wakil Rakyat maacam ni

Ahli Parlimen Seputeh DAP Teresa Kok berkata beliau tidak pernah menerima aduan rasmi daripada Taman Desa pegerai yang gerai telah rosak semasa ribut bulan lepas dan masih belum melawat mana-mana mereka.
Teresa berkata dia tidak menyedari kejadian ribut yang memusnahkan berpuluh-puluh gerai makanan yang dikendalikan terutamanya oleh penduduk Cina dan Melayu sebagai pejabat itu telah ditutup untuk perayaan Tahun Baru Cina ....INILAH YANG REALITYNYA BAHAWA BAHASA MUDAH "MALAS".Ahli Parlimen yang kawasan pilihan raya meliputi Taman Desa berkata dia bercuti semasa malapetaka ribut dan menafikan laporan bahawa dia hanya melawat pegerai Cina selepas kejadian yang tidak diingini."Saya tidak pernah menerima apa-apa aduan dari warung Melayu  mahupun makanan warung Cina.BODOH KER APA.... NO.PHONE ADUAN APA GUNANYA UNTUK DIPAMER KEPADA ORANG RAMAI..SUDAH KANTOI CINA NI.Penduduk yang terjejas dipukul ribut untuk CALL pejabat di 03-79836768 atau 012-2299839 untuk membuat aduan mereka.INI PUN TAK TAHU...MAHU FAKS KER..ATAU DEKAT PILIHANRAYA BARU TERHEGEH HEGEH JUMPA RAKYAT.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana