TERBAIK DARI RAJA DR NAZRIN SHAH SELAR PIHAK SABATOJ DEB

Raja Muda Perak, Dr. Raja Nazrin Shah menyelar sesetengah pihak yang tidak amanah dalam menjalankan Dasar Ekonomi Baru (DEB) sehingga dasar yang baik itu gagal mencapai matlamatnya untuk membantu orang Melayu dan umat Islam.

Baginda bertitah, akibat daripada sikap itu, matlamat mahu mengimbangkan agihan ekuiti dalam kalangan ummah gagal dicapai dan dasar murni yang diwujudkan kerajaan itu pula dipersalahkan.
Sedarilah, dasar tersebut tidak berdosa dan tidak pernah melakukan dosa, yang berdosa adalah di kalangan mereka yang telah melakukan pelbagai penyelewengan di peringkat pelaksanaan


1 M bergitu teruja sekali melihat seorang raja sanggup memperkatakan perkara yang benar,walaupun pahit ditelan terpaksa jua untuk menyedarkan bangsa melayu.Walaupun Bukan melayu mungkin ada yang mendengarnya akan dikatakan RASIS bila bercakap tentang DEB ini.Inilah realitynya melayu takut untuk bercakap tentang melayu sendiri ...BAYANGKAN SEMUA.
 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana