Sikit Sikit UMNO : Pemuda PAS Syak Umno Taja Jati & Dr Hasan Ali

WAHHH...Apa apa masalah parti pembangkang jer semuanya UMNO..JAHAT SANGAT KAH UMNO NI.DASAR hasad dengki memang sejak dahulu lagi pada UMNO.Dewan Pemuda PAS Pusat mendakwa penubuhan badan bukan kerajaan (NGO) yang dikenali sebagai 'Jati' oleh Datuk Dr Hasan Ali sebenarnya ditaja oleh pihak tertentu termasuk mengaitkannya dengan Umno.Raja Ahmad turut mencabar Hasan yang dipecat daripada PAS pada 8 Januari lalu agar bertanding pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.
"Saya tidak terkejut selepas ini Datuk Dr Hasan akan bertanding atas tiket Umno. Ini kerana semua program penerangan dan ceramahnya di seluruh negara telah diuruskan oleh Umno.Mana buktinya main cakap mulut saja tak guna..Jangan main tuduh saja tanpa bukti yang kukuh.Parti PAS sudah terdesak kerana sudah ramai ahli meninggalkan PAS.
Datuk Dr Hasan boleh memilih mana-mana kerusi yang ingin beliau tandingi pada PRU-13 nanti.
"Bagi pihak PAS, kami bersedia bertembung dengan beliau yang menjadikan isu parasit sebagai tiket untuk menyerangan PAS,"

Comments

Dot said…
penyakit syak & wasangka memang lahir bersama2 dengan orang2 pas!!

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana