Penjelasan Dr Badrul Amin berhubung dakwaan berkhalwat dengan isteri orang

Pemimpin PKR, Dr Badrulamin Bahron yang kecoh kena tangkap khalwat dengan isteri orang pada Sabtu mengeluarkan satu kenyataan media awal pagi Ahad. Dalam kenyataan tersebut Badrul menafikan kena tangkap khalwat dengan pegawai Jabatan Agama Islam Pahang.Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya.
TAK KAN SAMPAI PUKUL 3 00 PAGI HENDAK BERJUMPA KOT..TAK BOLEH TUNGGU SAMPAI BESOK KER...KALAU PUN KECEMASAN....USTAZ KAN BOLEH FAHAM YANG DIKENALI RAMAI ORANG...KENA BERHATI HATI LAH DALAM SUASANA BERGITU..TUNGGU SAJALAH SAMPAI BESOK PAGI.TAK BOLEH KER!!!!!!!!INILAH ORANG BERKATA JANGAN ORANG LAIN BUAT SYAK WASANGKA TERHADAP KITA...LAGI PUN USTAZ BADRUL....RAMAI ORANG KENAL.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana