PAS dikuasai 'parasit politik' PKR, DAP: Dr Hasan Ali

Mana lagi mahu PAS nak hindari lagi kes IMR(ISLAM,MELAYU DAN RAJA RAJA )...tembelang PAS sudah pecah,Sebelum ini tiada siapa yang berani membuka pekung parti PAS tak kira majlis ULAMA PAS MEREKA SENDIRI TAK BERANI BERSUARA selama ini takut berhadapan dengan
PIMPINAN PAS.HANYALAH DIAM SAJALAH...DENGAN adanya Dr Hasan Ali BERANI KERANA BENAR,TAKUT KERANA SALAH..ITULAH YANG PATUT KITA TUNJUKKAN KEPADA PARTI PAS UNTUK MEMBERI KESEDARAN.
Bekas EXCO Selangor enggan buat rayuan pemecatan sebagai ahli parti.Datuk Dr Hasan Ali mendakwa parti itu kini dikuasai 72 peratus pemimpin berfahaman sekular yang ‘tidur sekatil’ dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP bagi memenuhi matlamat mengambil alih tampuk pemerintahan negara pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13). pemimpin ‘parasit politik’ itu juga sanggup menggadaikan Islam dan mengetepikan al-Quran, hadis dan itjmak ulama untuk bersengkongkol dengan kedua-dua parti pembangkang itu.“Malah pemimpin ‘parasit politik’ ini dengan berani meminta saya bersabar dan saya ingat lagi apa yang dikatakannya ‘You (anda) sabarlah sikit... You ikut saja... You main mata dengan DAP dan PKR ini... waktu kita dapat takluk Putrajaya, baru kita martabatkan Islam.“Ini jawapan saya kepada pemimpin parasit ini ‘pergilah’. Bayangkan jika daripada awal sudah lemah dan tunduk kepada desakan dan bantahan DAP dan PKR, bagaimana golongan ulama mahu menegakkan syiar Islam, macam mana ingin martabatkan Islam jika tidak kuat,” katanya ketika berucap pada Ceramah Cabaran Umat Kini, di Dataran Bukit Naning, dekat sini.pemecatan serta gesaan supaya namanya digugurkan daripada barisan EXCO Selangor dilakukan secara autokratik dan tidak demokratik, hanya berdasarkan keterangan sebelah pihak serta menggambarkan ada komplot untuk menjatuhkannya.
INILAH DIPANGGIL ZALIM POLITIK TANPA ADA TUNJUK SEBAB...INI KER POLITIK PAS YANG YANG DIKATAKAN PERJUANGAN ISLAM YANG AHLI PAS PUJI DAN SANJUNG SELAMA INI.NYATA DAN SANGAT JELAS PARTI POLITIK PAS SEKARANG INI TERLALU KOTOR YANG HENDAK DIGAMBARKAN.

 
  
 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana