Maszlee Malek sudah 'dikuasai' parasit Pas

Datuk Dr Hasan Mohamed Ali menasihatkan golongan akademik lebih terbuka dan bijak agar tidak mudah dipengaruhi golongan parasit dalam Pas.“Dr. Maszlee Malek sudah dipengaruhi oleh beberapa parasit di dalam Pas. Sebagai seorang ahli akademik, mesej yang dipapar menerusi surat terbukanya kepada saya itu kena menyeluruh dan dapat pandangan dari orang yang terlibat, masalah ini bukan masalah falsafah, teori atau konsepsual tetapi ia adalah masalah operasi."Beliau tidak tahu saya dihimpit dan ditekan oleh DAP, PKR dan juga Pas semata hendak menegakkan Islam, Melayu dan Raja,"
Hasan berkata, pensyarah Universiti Islam Antarabangsa (UIA) itu juga perlu mendedahkan hubungannya sebenarnya dengan parasit yang bermaharajalela di dalam Pas.“Saya juga tidak setuju bila dia kata dia berada di pihak yang neutral, kerana saya tahu dia memang ada kaitan dengan parasit-parasit (Pas) ini dan tulisannya bagi saya tidak kena dengan masa,” “Saya nak tanya kepada Dr Maszlee...dia dah pergi ke mana, jangan duduk dalam bilik komen orang macam-macam, sepatutnya orang berkelulusan seperti beliau tidak melakukan perkara seperti ini,
Dalam pada itu Hasan juga tidak bersetuju dengan kenyataan pensyarah itu yang mengatakan beliau mahu membawa Pas kembali kepada perjuangan fundamentalis dan ekstremis .
“Saya reformis, saya yakin Islam dan yakin sesuatu yang baru di dalam Pas. Idea IMR, menyelamat bangsa, agama, Raja-Raja kerana Raja-Raja Melayu adalah payung kepada Islam dan orang Melayu di negara ini dan kalau pendekatan saya pendekatan lama, orang di Batu Gajah, Perak tidak mungkin hadir 15,000 orang.Saya ada sedikit keberanian untuk membuka jalan kepada kebangkitan ahli Pas supaya dapat meneroka dan 'menyahkan' parasit-parasit ini agar Pas tidak terus tunduk kepada DAP dan PKR yang sememangnya hina,”

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana