Lim Guan Eng : Tuduh Perkasa Rasis....Yang Sebenarnya DAP Yang RASIS


Sama ada Perkasa mendapat restu daripada UMNO atau sebaliknya, apa bezanya dengan pertubuhan-pertubuhan NGO daripada kaum Cina dan India yang juga terang-terangan memperjuangkan hak dan kepentingan mereka serta sering dijadikan penggerak melalui sayap politik bagi menjaga kepentingan mereka.Tetapi kenapa bila ia membabitkan Perkasa, semua pihak begitu memberikan perhatian. Apabila UMNO yang menjadi tunjang kepada politik orang Melayu di negara ini memberikan sedikit perhatian kepada Perkasa, pihak pembangkang terutamanya begitu cepat melatah seolah-olah UMNO digambarkan berada dalam keadaan terdesak untuk mendapatkan sokongan orang Melayu dengan menjadikan Perkasa sebagai pelindung bagi memastikan kepentingan politik orang Melayu terjamin?
Kebimbangan paling besar DAP apabila melihat wujudnya usaha untuk menyatukan semula orang Melayu yang hari ini sudah berpecah belah. Dalam politik, orang Melayu sudah terbahagi kepada tiga kelompok.Dap dan Lim Guang Eng juga perlu mengemukakan bukti bahawa Perkasa adalah pertubuhan rasis dan pencetus huru-hara dan apakah hanya kerana memperjuangkan hak dan kepentingan orang Melayu dan Islam di negara ini, ia dianggap rasis?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana