DR HASAN ALI SUDAH KELUAR TARINGNYA AKAN MENGHENTAM PARASIT PAS SAMPAI HABISSS

Adakah patut...kita boleh bayangkan sendiri,Kenapa Dr Hasan Ali dipecat daripada PAS akibat tekanan daripada PKR dan PARASIT PAS juga dihalang daripada menjalankan hukum Islam ketika berada di dalam Pakatan.ANDA BOLEH BAYANGKAN...PAS MENGATAKAN KEPADA ORANG MELAYU YANG TINGGAL DIKAMPUNG AKAN MELAKSANAKAN UNDANG UNDANG ISLAM TAPI REALITY NYA HANYA TUHAN SAJA TAHU...selagi PAS bergabung dengan DAP dan PKR matlamatnya tidak akan tercapai dan hanyalah wayang politik PAS sempit saja..CONTOHNYA SUDAH ADA ....DR HASAN ALI MENCERITAKAN KISAHNYA SEMASA MENJADI EXCO AGAMA..BERMACAM DUGAAN DITEMPUHNYA.Kata kata bestnya Dr Hasan Ali 
"Siapa yang halang? DAP dan PKR. DAP dan PKR saya faham kerana ia parti yang agak bercampur, yang saya tak faham orang parti saya.
"Siapa penghalang pertama?," soalnya yang disambut dengan laungan "Khalid Samad" oleh beberapa orang hadirin.
Katanya lagi, beliau sedih apabila orang bekas partinya itu sendiri boleh berdiri di belakang DAP – golongan yang menurutnya pernah berkata "kalau nak laksana hudud, undang-undang Islam, langkah mayat saya dulu."
"DAP kecam saya boleh terima, tapi orang pakai kopiah putih kecam saya, saya tak boleh terima," katanya lagi yang mengaitkannya dengan satu kunjungan yang diterimanya daripada seorang wakil PAS pusat.
"Yang penting kita nak tawan Putrajaya dulu,"PERGI MAMPUSSS PAKATAN 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana