Bubar KITA : Zaid Talam Dua Muka Cakap Tak Serupa Bikin...BOOOOOO

Sebut saja nama ZAID meluat sungguh dengan sorang ni.Dasar tak boleh dipercayai...sekejap itu sekejap ini tak ada tetap pendirian sebagai pemimpin.Macam ni ker nak menjadi seorang Y.B UWEKKK..orang yang memberi undi kepada ZAID ni pun sama jugak kepala seperti nya.Ikut suka dia saja nak bubar partinya...adakah dipersetujui oleh ahli ahli lain didalam parti kita.Apa yang dikatakan melalui blognya....sedap mulutnya saja buat seperti itu.Dengan adanya ZAID dalam pembangkang lagi bertambah celaru dibuatnya kemudian hari.kita akan lihat seterusnya...ini cuma dekat pilihanraya saja untuk membuat kejutan...BN tak takut dengan pembubaran Parti KITA ini...mungkin bertambah kuat lagilah,mungkin dalam parti KITA ada yang menyokong usaha BN tanpa ada sedari. 

Comments

Semoga rakyat tak berpecah belah lagi...hehehe "bubar" kerana tak dapat "dana" yang "dijanjikan" atau "bubar" setelah mendapat "dana" yang dijanjikan. Tak perlu confius-confius kita lihat nanti fuckatan kata UMNO yang beli Zaid.
Semoga KITA kembali ke jalan yang benar...

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana