BARU SEBENTAR TADI DI TV 3 USTAZ PKR DITANGKAP KHALWAT.....

Ini pasti akan menjadi mangsanya UMNO yang menjadi dalangnya...kita boleh tengoklah nanti...kalau tak percaya?Buat apa Jam 3.00 pagi di sebuah Hotel....Kalau urusan bisness kenapa tak boleh jumpa di Restoran atau ditempat terbuka.KENAPA DI HOTEL?ADA OTAK JANGAN PAKAI DEKAT KEPALA LUTUT.Cakap agama memang pandai diatas pentas politik ini tak betul itu betul.INI USTAZ POLITIK.....KAN BODOH NAMANYA...TAKKAN ITU ORANG NAK ANIAYA BELIAU....SEDANGKAN BELIAU BOLEH BERFIKIR KAN...KENAPA SEBELAH AWAL AWAL PAGI..SUNYI SEPI......PILAK TU....TUNGGU LAH ULUSAN DIPIHAK EMPUNYA DIRI PULAK...MESTI DIKATAKAN DALANGNYA....UMNO.....HA HA HA HA

PETALING JAYA: Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) disahkan ditangkap khalwat oleh Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz.
Dalam laporan yang dikeluarkan 'Sinar Harian Online', pemimpin dari Selangor itu ditangkap berkhalwat bersama wanita dipercayai berstatus isteri orang di sebuah hotel di Balok, Kuantan, awal pagi Sabtu.

Comments

anoymous said…
Malang bertimpa-timpa,mungkin berkat sembahyang hajat kat Anwar agaknya,nanti mereka spin ini Umno punya konspirasi,Umno kena lagi...hai nasib la jadi Umno..
Unknown said…
Memang pun puak puak ni

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana