VIDEO BERGINIKAH SIKAP CARA ANNUAR MEMBURUKKAN MALAYSIA

Berginilah sikap dan cara Anuar bercakap,lembut gigi dari lidah berhadapan orang Indon...loratnya pun Indon jugak...Raja lawak Import dari Malaysia...tapi tak popular lagi kerana saham dah jatuh merudum.Kenapa memceritakan hal dalaman negara kepada Rakyat Indon untuk membenci Malaysia.Kerana orang nilah yang menjadi rakyat Malaysia dan Indon berbalah balah satu sama lain.kasi api supaya kedua-dua negara saling benci membenci antara satu sama lain.Ingat sikit kita ni siapa,bila bila masa saja boleh jatuh kebawah.Jangan rasa terlalu angkuh dan yakin.






Comments

basry said…
lihat video kedua minit 1:40 berkenaan nama Allah.

Anwar kata umat Islam memonopoli nama Allah.
Tidak timbul perkataan monopoli. Penegahan penggunaan nama Allah bagi penganut agama lain ialah untuk menjaga kemuliaan nama tuhan itu sendiri kerana bagi bukan Islam nama tuhan mereka bukan Allah. Umat Islam wajib memelihara dan mempertahankan kemuliaan nama tuhan.

Maksud ayat Fatihah ialah `segala puji bagi tuhan sekalian alam`
Benar, hakikatnya Allah adalah tuhan bagi seluruh alam. Tetapi apakah bukan Islam mengakui pernyataan ini? Jika mereka mengakui pernyataaan tersebut, maka tentulah mereka sudah lama menjadi muslim. Anwar jahil ini pula menyokong puak-puak kafir ini yang ingin menggunakan nama Allah untuk bertujuan merosakkan Islam.

Anwar jelas sesat lagi menyesatkan umat Islam. Pohonlah perlindungan agar dijauhkan dari manusia-manusia celaka semacam dia
yang mempermainkan nama tuhan, agama Islam bagi meraih kedudukan dunia.
Unknown said…
Betul macam tak ada prinsip langsung seorang pemimpin
Unknown said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana