TAKUT DENGAN BAYANG BAYANG SENDIRI

 Apalah nasib Tan Sri Khalid akan datang selepas PRU 13 nanti.Sama ada boleh menang atau kalah...Jangan runsing dan banyak berfikir tentang Selangor tidak akan bubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) jika PRU13 diadakan sebelum bulan Jun tahun depan.Ada kah Tan Sri Khalid tidak yakin akan mendapat sokongan rakyat pada pilihan raya umum akan datang.Kenapa jadi bergitu...adakah belum tunai janji lagi pada pru 12.Apa yang dikatakan dalam sidang Dun akan tempoh hari kerajaan negeri mahu program dalam Belanjawan negeri 2012 yang diluluskan pada persidangan DUN untuk kebajikan rakyat dilaksanakan untuk tempoh sekurang-kurangnya enam bulan, bermula tahun depan.Alahai dekat PRU baru nak start project ker?


Pimpinan PKR, DAP dan PAS makin gabra kerana mendapat signal suasana politik ketika ini tidak memihak kepada mereka.
Populariti kerajaan BN dan Najib sendiri terus meningkat dan Bajet 2012 pada awal bulan lalu.
Pemberian RM100 kepada murid dan pelajar sekolah dengan cerita kononnya wang itu bukan dari sumber betul.Pembangkang tidak perlu politikkan isu ini kerana anak sesiapa sahaja layak terima RM100 termasuk anak wakil rakyat parti pembangkang sendiri.Pembangkang ini sengaja nak lewatkan PRU ke 13 kerana jangka ekonomi negara terjejas selepas Jun tahun depan kerana kesan ekonomi dunia ketika ini.Jangkaan mereka apabila ekonomi terjejas, harga barangan dan cukai akan naik.
Apabila semua naik, mereka ingat rakyat akan marah. Apabila rakyat marah, mereka akan undi pembangkang macam 2008.Jangan sangka BN dulu lain sekarang dah lain....Rakyat didahulukan pencapaian diutamakan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana