MB TERENGGANU KEDUDUKAN TERBAIK UNTUK UMNO


 Cara MB melawat rakyat semasa banjir bergitu teruja sekali kepada penduduk kampung.Inilah yang kita cari untuk rakyatnya khas untuk UMNO akan datang.Berbaktilah wakil rakyat UMNO untuk rakyat,Jangan hanyalah pada dekat mengundi baru nak turun padan...rakyat akan menilai dan melihat tingkah laku YB masing-masing.Rakyat sekarang sudah pandai menilai.MB Terengganu sebagai contoh yang terbaik untuk rakyat.Apa yang penting sekali kena turun padang,tanya kabar dan masalah rakyat.Barulah rakyat akan membalas budi kepada yang berjasa.Bagi 1M duit tak penting bagi mereka yang tinggal dikampung..hanya yang penting sekali adalah acara turun padang.. betul tak?

Salah satu contohnya MB Terengganu :Calon boleh menang harus diterima majoriti pengundi - PM
calon boleh menang (winnable candidate) mestilah seseorang yang boleh diterima majoriti pengundi dalam masyarakat tempatan serta jentera parti.
Perdana Menteri berkata, sekiranya jentera parti menolak, seseorang yang ada kebolehan atau mempunyai rekod kerja yang baik pun pada akhirnya tidak akan berjaya, seterusnya parti akan kalah dan kehilangan kuasa.
"Kalau kita sebagai anggota parti tidak ada sikap yang terbuka dan kita tekankan orang tu (calon itu) mesti merupakan calon yang ikut hierarki (parti) tapi calon kita itu tak mungkin berjaya, calon kita akan gagal,” katanya semasa wawancara khas menjelang Perhimpunan Agung UMNO 2011, di sini hari ini.
Presiden UMNO itu menegaskan pentingnya semua pihak dalam parti memahami maksud “winnable candidate” yang mahu ditonjolkan semasa pilihan raya.
"Kalau tidak, sukar nak mencapai kejayaan. Kalau winnable candidate tu ditampilkan dalam kelompok dalam bahagian tanpa mengambil kira kehendak pengundi teramai, calon itu pun tak akan berjaya,” kata Najib

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana