ADUHAI PAS CAKAP PASAL ISLAM TAPI MENOLAK PEHIMPUNAN SEJUTA UMAT

1 M melihat tindakan PAS sekarang jauh terpesong dari segi  politik masa kini.Pehimpunan sebergini bukannya untuk politik semata mata,Ini semua untuk umat Islam menjaga akidah sesama Islam.Kenapa mesti menolak?AMBIGA  buat menganjurkan pehimpunan BERSIH tempoh hari boleh pulak.Janganlah jadi munafik, wahai pemimpin PAS sehingga sanggup menolak Himpunan Sejuta Umat.Ini semua untuk umat Islam sejagat termasuk Isu Murtad dan lain lain berkaitan umat Islam.Adakah PAS takut berhadapan dengan DAP semata mata untuk meraih dan menjaga hati bukan melayu.PAS jangan mempolitikkan Isu Himpunan Sejuta Umat.
1 M sudah merasakan PAS akan menolak dalam mesyuarat itu selaku parti politik Islam menyanggah dan menyatakan tidak akan terlibat dalam perhimpunan itu yang didakwa sebagai membuang masa.

INIKAH PENJUANGAN PAS SELAMA INI







Ketika NGO’s Islam di seluruh Malaysia bersetuju untuk berkumpul bagi menjayakan perhimpunan anti-Murtad yang dikenali sebagai ‘Himpunan Sejuta Umat’ dijadualkan pada 22 Oktober 2011, jam 2.00 petang ini di Stadium Shah Alam.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana